Форум » Одесский крюинг. Часть 1 » ElVictor » Ответить

ElVictor

shamil: Знает ли кто-нибуть адрес этой конторы,подскажите? Elvictor Shipping and Traiding Odessa Адрес 65014, г. Одесса, ул. Бунина 2 Телефон +380482 348 791, +380482 348 792, +380482 348 794, факс: +380482 348 793 E-mail elvictor@te.net.ua Директор Чеботаев Анатолий Алексеевич

Ответов - 220, стр: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 All

Doktor-n: Был у них в понедельник,сказали вакансий нет,а на всех судах работают постоянные экипажи.

koristas: Что скажите про их ЛПЖ?

ocean79: Работал давно от Эль-Виктор Сервис ЛТД, вернее начинал от них в 1998 матросом. Сделал 4 контракта при етом перед каждым подписанием было обещание что через месяц 3пом. уезжает и я его заменю. после 4 контракта вернее во время него я послал и тех и других,уехал домой, жалею что раньше не распрощался, потерял кучу времени.


delaplano: ocean79 Так же само много времени потеряли и механики некоторые,которым все заливали про новые должности-типа еще рейсик и 4-м возьмем и пр. Сейчас вроде поменялся сам менеджмент в Греции.Может и по другому что будет.По поводу постоянных экипажей.Раньше там работало много наших из ЧМП еще.Однако годы берут свое.

ocean79: мне как то недавно девочка звонила, мол обновите анкету,у нас есть работа для 3пом ,не прошло и пол года

tankerman: вырыл у них на сайте что приняли недавно два газовоза и балкера . кто что слышал .набирают народ ? интересует наливной флот

CoolChemist: tankerman сегодня звонили , предлагали танкер 120 тысяч, греческая компания, по-моему Вамос или что-то типа этого.

trabahador: пробывал зарегистрироваться в их базе на сайте.... половину прошел а дальше ни в какую... у кого то получилось?

thai: какое у них вообще состояние судов? как питание и условие работы?

maybe_seaman: да получилось зарегистрироваться,но было ето в прошлом году,Я рейтинг-дек поетому как результат тишина,без ответа

MD11: Электромехи там нужны, кто в курсе? Что им платят?

Речник: Электромехи там нужны, кто в курсе? Что им платят? Кстати да, тоже интересует. А ещё интересно без стажа и английского возьмут ли свежевыпеченного электромеха)?

delaplano: Речник пишет: А ещё интересно без стажа и английского возьмут ли свежевыпеченного электромеха)? Без английского не возьмут.Даже если и стармех на судне будет с РФ.Что касается электрона.Могут взять.Но лучше иметь специальность-моторист\электрик.Так сперва могут взять.

k®о$аv4?g: Dear Valued Seafarer, We acknowledge any application sent to our emails, but as per our Company Policy we shall accept only applications that are done only through the web site link: http://www.elvictor.com/seaman_intranet_v3/ or from our Offices in the locations you know. The manual that can guide you is the link http://www.elvictor.com/intranet_manual/guidelines.html You are kindly requested, to take your time and apply to the above link and upload all your certification/documentation and place your information "as many as possible" in order to be ranked on top of other applicants We are expecting over 90 vessels until October 2011, from our current Principals and from new Principals that we managed to co-operate lately. There are also many companies that we are under process of closing co-operation with LPG vessels, Chemical Tankers, Crude Oil Tankers, Product Tankers, RORO, Bulk Carriers of various sizes, Multipurpose Vessels and Container Vessels. That means that we need at least additional 2,000 on average seafarers, New Crew, because the existing EX Crew cannot cover the new openings, and thus there is future and big potential to find job in young vessels, with the most competitive wages in the market and in prestigious companies that are renown worldwide; Latest News: ============================================================================================================================================================ We got appointed from ELMIRA for another 3 vessels Chemical Tankers IMO II, beginning openings in August 2011. We got appointed by ATLANTIC for another 1 vessel Bulk Carrier Newbuild, beginning openings in August 2011. We got appointed from TEO Shipping for 6 Newbuild vessels Bulk Carriers , beginning openings in September 2011 until end of 2011. We got appointed from DALOMAR a new purchased vessel young aged Bulk Carrier, openings in August 2011. We have ready scheduled as mentioned above over 90 vessels that are to be delivered to our other prestigious companies, whereas our clientele is consisted of 65 prudent ship owners/managers. We are happy to announce that we closed deal with 7 new companies with Bulk Carriers, Chemical Tankers, LPGs, Containers and Multipurpose from Germany, Italy and Greece, and we start the recruitment for these late September due to waiting of their contracts with competitors to expire. =========================================================================================================================================================== WE ALREADY HAVE OPEN PLACEMENTS TO 53 VESSELS FOR THE MONTH OF JULY OFFICER PLACEMENTS MAINLY All these news will be partially announced to our web site www.elvictor.com throughout these months. We have as of today 38 applicants on Tuesday the 05 of July, new crew and already we have speed up their applications to various Principals of ours and already 12 were selected within the day of their application. These seafarers were informed already to pass from the offices for interview because they were from various nationalities and they have to attend a meeting with our Branches Port Captains, and this is one of the reasons we insist to apply online. We have filtered information, we gain time to pass your biodata/C.V. and skills to our Principals and you do not have to wait for ages like in other manning agencies to be informed if you have one or more placements open for you. We should follow this Policy, because all these Applicants taking time to apply to our web site, means that they really want to work for Elvictor and they really want to have a career. Also our service to clients and our proposals of seafarers must be imminent and online, thus these applicants that they apply online having possessed their data are filtered and proposed to our clients. This make it easier and faster for Elvictor Group companies plus for the seafarers, because they do not have to wait long time to see if there is a placement and if they are accepted. Also the seafarer who applies can view online his status and details of his recruitment fully transparently and without any fee or charge. For your information since January 2011 we have 723 applicants from Ukraine, Russia, The Philippines, Latvia, Poland and Romania On average we accept 3 to 7 officers on a daily basis and over 20 ratings. We respect the fact that the seafarer does not need to travel to apply, that is why we developed the seafarer intranet, and we would like you to use it and spread the news to your friends. Elvictor is growing, and in order to propose you to companies and vessels that are fitting to your demands, you should take time and go to every single screen provided to the seafarer intranet and upload data/info A hint I can give you, is to write all of your previous sea services in the analysis requested, and if you are a Senior Officer, for example a Master, you should enter all your previous sea services as Officer, not only in your current rank but also in lower ranks, because our clients seek and view statistics that have to do with the following: 1. How many years in rank in same vessel type / engine type if you are Engineer 2. How many years in rank in all types of vessels 3. How many years as officer in same vessel type 4. How many years as officer in all vessel types 5. With which nationalities you have worked 6. Which languages you speak 7. What certificates, training and documents you have above the minimum requirements of STCW All these apply to new crew applicants not ex crew of Elvictor which have constant career. if you look to build a career, without any risks, with proper Manning Agencies, with Family Business company - Elvictor you have to do the above and: I personally please you to apply online if you are New Crew to Elvictor Group, take your time, upload whatever you have to possess, in order our system to filter you to the best positions and for us to find suitable placement based on your requests and speed up your application. Also you do not have to be afraid, there are too many openings coming up with the new deliveries, thus we propose you to inform about the online application/seafarer intranet to your fellow friends, that are skilled and looking for a steady and safe career and are good personalities, because you are our advertisement to our Principals and you maintain a very basic role. To sum up from this long email, I would highly appreciate personally, if you can take time and apply online if and only if you are a new seafarer to Elvictor and feel free to provide the above link to your fellow seafarers, friends and family if they are seeking good opportunities for job and healthy and wealthy career. Thank you for reading my email, wishing all the best to you and your family! With Compliments, Constantinos S Galanakis CEO of Elvictor Group

амиго: Нормальная контора. Отработал от них контракт матросом в "NAVIOS". Зарплаты средние, есть выше в других конторах, но есть и гораздо ниже. Питание скудное, рабочий день с 8 до 18, выходных нет, обеспечение не фонтан. Зарплату платят вовремя, за перевод правда снимают 30уе, независимо от суммы. Контракты 8+1, на любителя, хотя были "дальнобойщики" - по 13-15 месяцев работали. Если нормальный капитан, то в переводят в должности без проблем. У нас к примеру уехал 3й, АВ стал 3м, ОС стал АВ, Месбой стал ОС. В "NAVIOS" пароходы относительно свежие, работа как работа, ничего особенного сказать не могу. В офисе человеческое отношение к морякам. Комплект робы выдают в крюинге. Куртку, шузы и комбинезоны тащишь с собой на другой конец света. За уход официально берут 1525грн, причем независимо от должности. Всем удачи!

CoolChemist: амиго пишет: Нормальная контора. далее амиго пишет: матросом далее амиго пишет: тание скудное, рабочий день с 8 до 18, выходных нет, обеспечение не фонтан. далее амиго пишет: за перевод правда снимают 30уе, независимо от суммы. Контракты 8+1, на любителя, хотя были "дальнобойщики" - по 13-15 месяцев работали амиго пишет: За уход официально берут 1525грн, причем независимо от должности. Так вот собственно вопрос - что же там нормального??????

666: CoolChemist Вероятно то,что все-таки берут еще рядовых с Украины...

Telemark: CoolChemist Таки да: "Нормальная контора!" Сплошной позитиффф!

Olegus: я у них работал 1й и последний раз в 1999году директор у них краснокожий от выпивки был, сменил нормального почти насильно в 2000, видать такой лучше гречилам целует их больное место сказали - приёмка нового судна, прилетели на 15летний уродец, который некрашен и ржав, после японца и филипков, конечно для малак - новьё! помню филипок с проказой был у нас. много чего помню...

delaplano: Olegus пишет: директор у них краснокожий от выпивки был, сменил нормального почти насильно в 2000, видать такой лучше гречилам целует их больное место Там раньше и грек в офисе сидел.Судя по его "Олимпийскому"фейсу он был почти не знаком с продукцией завода Шустов. Пил только коньяки и с утра.



полная версия страницы